Logo

Marketing MIX

Nowa osoba w IAA

Joanna Gajdemska od czerwca br. rozpoczęła współpracę z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Reklamy IAA na stanowisku Pełnomocnika Zarządu. Gajdemska ukończyła filologię Romańską na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. Jest także stypendystką Conseil General de France Uniwersytetu Narodowego w Angers. W latach 2003 -2009 pracowała jako Account Manager w agencji reklamowej Momentum Worldwide, w której odpowiedzialna była za samodzielne prowadzenie projektów w dziale obsługi Klienta przy budżetach takich marek jak Altadis Polska, MasterCard, Simens, Frosta. Doświadczenie zawodowe zdobyła w agencjach: OgilvyOne, Publicis, Dialog Galicja, gdzie odpowiadzialna była m.in. za marki: Panasonic, Leroy Merlin, DHL, Alima Gerber, Garnier L'Oreal, Novartis.