1-go września 2010 roku ruszyła kampania Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych pt. “Gadżet skutecznym nośnikiem reklamy”. Izba na ten cel wykupiła ponad 50 bilboardów, usytuowanych przy głównych ulicach w Warszawie oraz w Lublinie. Layout bilboardów przedstawia postać “Pana Gadżeta” maskotki PIAP-u, która poprzez gadżety buduje, MARKĘ, PRESTIŻ oraz RELACJE.
Kampania billboard-owa wsparta jest reklamą w prasie branżowej oraz w portalach marketingowych. Do tego celu została stworzona również strona www.pangadzet.pl, gdzie osoby zainspirowane akcją odnajdą informacje na temat tego wydarzenia oraz samej Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.
Celem kampanii jest promocja upominku reklamowego jako skutecznego nośnika reklamy oraz zwrócenie uwagi odbiorców na tę formę reklamy. “Pomysł kampanii narodził się w ubiegłym roku, cieszę się że w końcu udało się go wprowadzić w życie. Uważam, że Izba jako głos całej branży powinna inicjować takie akcje” mówi Katarzyna Wojniak Sekretarz Zarządu PIAP.
Kampania skierowana jest do pracowników działów marketingu, agencji reklamowych, właścicieli firm, pracowników odpowiedzialnych za promocję w instytucjach państwowych oraz agencji eventowych i PR-owych.
Kampania w całości sponsorowana jest ze środków partnerów strategicznych, czyli firm członkowskich izby, ich logotypy również widnieją na bilboardach.