Logo

Marketing MIX

Billboardowa ofensywa giftsonline.pl

1 września wystartowała nowa kampania reklamowa giftsonline.pl – pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarku artykułów promocyjnych. Po raz kolejny wortal sięgnął po narzędzia z półki out of home. Tym razem billboardowi ofensywa odbywa się udziałem przedstawicieli dostawców biorących udział w targach gifts exclusive 2010.

Po sukcesie poprzedniej kampanii, właściciel serwisu giftsonline.pl – katowicka spółka Promo Gifts, w kolejnej odsłonie ponownie inwestuje w działaniach out of home. Promocję Portalu przeniesiono wprost na ulice Warszawy. W czerwcu mieszkańcy Warszawy, jadąc do pracy, czy spacerując ulicami swojego miasta, mogli napotkać dziesiątki billboardów. W pierwszej odsłonie billboardowej kampanii mocno wyeksponowało duże logo giftsonline.pl, hasło mówiące o sile gadżetów oraz… sylwetki osób pracujących przy portalu. Zdjęcie menedżerów, oraz specjalistów ds. marketingu zachęcały do odwiedzenia największej wyszukiwarki artykułów promocyjnych.  Reklamy świetnie wkomponowały się w trwającą właśnie kampanię prezydencką. Przy pierwszym kontakcie ekspozycje przypominały plakaty reklamowe, kandydatów na prezydenta.

Pomysł spotkał się z wieloma słowami uznania ze strony odbiorców kampanii. Wzmożona aktywność wśród odwiedzających wyszukiwarkę, gratulacje i zapytania zachęciły pomysłodawców projektu, do kontynuowania działań outdoorowych. 1 września rozpoczął się kolejny etap kampanii reklamowej giftsonline.pl. Tym razem twarzami billboardów byli dobrze znani w branży przedstawiciele dostawców upominków reklamowych, biorących udział w targach gifts exclusive.

Targi gadżetów reklamowych gifts exclusive odbędą się w Warszawie w dniach 14 i 15 września. Podczas ich trwania, liderzy rynku artykułów promocyjnych zaprezentują głównie ofertę świąteczną. Ideą organizowanych w połowie września targów gifts exclusive jest zapewnienie wystawcom i zwiedzającym optymalnych warunków do nawiązania nowych kontaktów biznesowych. W związku z tym wydarzeniem i szeroko zakrojoną kampanią giftsonline.pl na ulicach Warszawy można zobaczyć 40 niestandardowo zaprojektowanych billboardów z wizerunkami przedstawicieli działów marketingu dostawców gadżetów reklamowych. Pozostałe 60 nośników przedstawiają reklamy serwisu giftsonline.pl oraz targów gifts exclusive 2010.

Billboardy zakupiono z portoflio firmy AMS – największego operatora na rynku reklamy zewnętrznej. Wydruki wykonała firma FOPS.pl oraz Print&Display Polska. Partnerem kampanii jest wydawca promomagazine.pl oraz miesięcznik OOH magazine

www.giftsonline.pl