Logo

Marketing MIX

PIAP na targach gifts exclusive

Polska Izba Artykułów Promocyjnych wzięła udział w targach gifts exclusive, które odbyły się w dniach 14-15 wrzesień 2010 roku w warszawskim klubie Space. Izba dzięki uprzejmości organizatorów targów otrzymała stoisko, na którym wszyscy zainteresowani mogli zaczerpnąć informacji na temat stowarzyszenia.

Podczas pierwszego dnia targów odbyło się spotkanie Zarządu PIAP, na którym przedyskutowano najważniejsze kwestie dotyczące PIAP, a mianowicie podsumowanie kampanii Gadżet skutecznym nośnikiem reklamy, która odbyła się na ulicach Warszawy i Lublina w dniach od 1-15 września 2010 roku, przedyskutowano również temat badań branży artykułów promocyjnych z poziomu dystrybucji, które zostanie przeprowadzone do końca bieżącego roku, jak również poruszono kwestię organizacji imprezy PIAP, która co roku odbywa się podczas drugiego dnia targów RemaDays. Na spotkaniu została przedstawiona propozycja jednego z członków PIAP- firmy IMC Group, która specjalizuję się w organizacji tego typu imprez. Wieczór zakończył się Galą targową – Chicago 2010, na której Członkowie PIAP, którzy obchodzili w tym roku okrągłe jubileusze swoich firm, otrzymali statuetki oraz gratulacje od Zarządu PIAP.

Podczas drugiego dnia targów odbyło się spotkanie prasowe, mające na celu podsumowanie  kampanii billboardowej Gadżet skutecznym nośnikiem reklamy, na które zostali zaproszenie redaktorzy pism branżowych, portali marketingowych oraz mediów ogólnopolskich. Dziennikarze mogli porozmawiać z przedstawicielami PIAP nie tylko na temat kampanii ale również na temat całej branży artykułów promocyjnych w Polsce.