Logo

Marketing MIX

„Pij mleko! będziesz Wielki” w Internecie

Nowa odsłona najbardziej rozpoznawalnej kampanii społecznej w Polsce "Pij mleko! będziesz Wielki" ruszyła w Internecie. Tegoroczną twarzą „Pij mleko! będziesz Wielki” jest Marcin Gortat. Do tej pory kampania widoczna była na bilbordach, w telewizji i radiu. Od września kampania obecna jest w największych sieciach reklamowych w polskim Internecie: Arbo, IDMnet, behavia, netshare, na blogach oraz w serwisach internetowych naszaklasa.pl, o2.pl, Gazeta.pl i wp.pl. Kampania potrwa do końca września.

"Pij mleko! będziesz Wielki" to pro – zdrowotna kampania społeczna prowadzona od 2003 roku, jako element szerszego, długofalowego programu "Marketing dla Przyszłości" realizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA. Kampania ma na celu uświadomienie dzieciom i ich rodzicom jak ważne dla naszego rozwoju jest picie mleka. Autorytety z zakresu medycyny i dietetyki, podkreślają, że to właśnie mleko jest najlepiej przyswajalnym i najłatwiej dostępnym źródłem wapnia.

Sukces poprzednich odsłon oraz przeprowadzone badania potwierdzają, że konsekwencja w prowadzenia takiej inicjatywy daje wymierne efekty. Jest ona najbardziej widoczną i rozpoznawalną kampanią w Polsce. Potwierdzeniem tego są wyniki badań Millward Brown SMG/KRC przeprowadzone na zamówienie Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Hasło "Pij mleko! będziesz Wielki" rozpoznaje aż 96% Polaków, a blisko 80%, uważa kampanię za wiarygodną.

Kreację kampanii przygotowała agencja Communication Unlimited. Na przestrzeni lat w prace na rzecz kampanii zaangażowało się społecznie wiele firm z branży komunikacji marketingowej – w tym ponad 200 partnerów medialnych.