Logo

Marketing MIX

On Board PR dla Tieto

On Board PR Ecco Network wygrał przetarg na realizację działań public relations dla firmy Tieto świadczącej usługi IT, R&D oraz doradcze. Konsultanci On Board PR Ecco Network opracowali strategię działań z zakresu employer branding, której celem będzie zbudowanie wizerunku firmy Tieto jako dobrego pracodawcy. Zaplanowane  w ramach ogólnopolskiej kampanii działania obejmą m.in. konkurs dla młodych informatyków oraz organizację ogólnopolskiej konferencji skierowanej do studentów  polskich uczelni technicznych.

„W Polsce praktyka employer branding dopiero się rozwija, choć coraz częściej pracodawcy zauważają potencjał tkwiący w tym obszarze. Działania z tego zakresu mają na celu budowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Realizowanie koncepcji employer branding może przejawiać się poprzez wykorzystywanie działań standardowych, ale coraz większą rolę odgrywają nowe środki przekazu jak choćby media społecznościowe. Pracodawcy wiedzą, że to ważny obszar działań i coraz częściej zaczynają go wykorzystywać.” – podkreśla Norbert Ofmański Prezes  On Board PR Ecco Network.

Za przygotowanie i realizację całego projektu odpowiada dział  IT&Telecom, prowadzony przez Katarzynę Szczypek. Dział ten tworzy zespół profesjonalnych konsultantów dbających o wizerunek firm z branży finansowej i informatycznej. Poza standardowymi działaniami w zakresie komunikacji korporacyjnej zespół specjalizuje się w działaniach z zakresu komunikacji wewnętrznej, komunikacji zmiany oraz employer brandingu.