Logo

Marketing MIX

Sukces gifts exclusive

W dniach 14-15 września odbyły się ekskluzywne targi gadżetowe. Był to pierwszy tego typu projekt w Polsce wyróżniający się formułą i podejściem do organizacji targów. Liderzy rynku artykułów promocyjnych, setki nowości na okres świąteczny, rzesze zwiedzających i niepowtarzalna atmosfera – tak w skrócie można podsumować gifts exclusive.

Pomysłodawcą i organizatorem targów była katowicka spółka Promo Gifts, właściciel wyszukiwarki giftsonline.pl
Targi gifts exclusive, w swoim założeniu wyróżniały się praktycznie w każdym aspekcie, na tle innych podobnych wydarzeń. Nietypowe miejsce – warszawski klub Space. Ograniczona ilość wystawców – 31. Restrykcyjna selekcja już na samym wejściu – wstęp tylko dla Agencji Reklamowych.  Zamiast szelestu papierowych toreb zwiedzających – klubowa muzyka.

Największe zaskoczenie wśród zwiedzających wywołały nietypowe zabudowy targowe… a raczej ich brak. W dwóch wielkich halach, na próżno było szukać jednakowych stoisk. Zastąpiły przytulnie zaaranżowane na potrzeby targowe klubowe przestrzenie. Zainteresowani mogli usiąść na wygodnej kanapie i prowadzić rozmowy w ekskluzywnej atmosferze – przeglądając świąteczne oferty wystawców eksponowane w szklanych gablotach.
Konwencja budząca na początku sceptycyzm, okazała się strzałem w dziesiątkę. – Ograniczona liczba wystawców, precyzyjnie sprofilowana grupa odbiorców, klubowa sceneria zamiast tradycyjnych stoisk targowych. To tylko kilka elementów, które sprawiły, że pierwsza edycja targów Gifts Exclusive była naprawdę udaną próbą pokazania, że branżowe targi mogą mieć zupełnie inną formułę – podsumowuje Monika Bartnik, Słodkie Upominki, Dyrektor Marketingu i PR.

Podczas targów odbyły się prezentacje wyszukiwarki gadżetowej giftsonline.pl, gdzie zainteresowani mogli dowiedzieć się wszystkiego o tym innowacyjnym projekcie. Liczne konkursy i losowania – przygotowane także przez samych wystawców, zostały bardzo ciepło przyjęte przez przedstawicieli agencji reklamowych.
Podczas pierwszego dnia targów odbyła się uroczysta Gala Chicago 2010 podczas której świętowano 5. urodziny OOH magazine oraz sukces targów gifts exclusive. Redakcja OOH magazine wręczyła jubileuszowe DIAMENTY  OOH magazine. Nagrody trafiły do: Leszka Kaczonia, Prezesa Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, Łukasza Denejko z Simplico, Andrzeja Pągowskiego oraz teamu kreatywnego z KreacjaPro – Magdaleny Błażków i Urszuli Pągowskiej, firmy InPost oraz drukarni Infomax.

Zarząd Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych wręczył statuetki dla członków obchodzących swoje jubileusze. Nagrody trafiły do: Artigraf ( 10-lecie), Asgard Sp. z o.o. ( 15-lecie) , AUH Elwira (20-lecie) ,Cookie Słodycze Reklamowe ( 5-lecie ),FOPS ( 15-lecie), Graw Druk Pracownia Sitodruku i Tampondruku ( 20-lecie), IMC Group Sp.z o.o. ( 5 –lecie), Inspirion Polska Sp.z o.o ( 5-lecie),P.U.H Kunszt ( 20-lecie),MargoGift ( 5-lecie),MDA Promotion ( 10 –lecie), Michel Studio Reklamowe ( 10 –lecie), OOH magazine (5-lecie), Orientgift Polska Sp. z o.o. (10-lecie),PAR Bakuła S.j ( 20-lecie), Polget Group ( 15-lecie).

Promo Gifts już zapowiada kolejną edycję targów gifts exclusive za rok. Gdzie tym razem zaproszą przedstawicieli branży reklamowej organizatorzy? Tego oficjalnie jeszcze nikt nie ogłosił, ale w kuluarach padły zapowiedzi, że będzie równie oryginalnie jak w tym roku.