Logo

Marketing MIX

Ruszają poszukiwania Polskiego Uśmiechu

Kierując się słowami Mikołaja Reja, iż „Polacy nie gęsi i…”, 1 października rusza ogólnopolska akcja społeczna „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”. W ramach zabawy rozpoczynają się poszukiwania rodzimego odpowiednika słynnego „cheese”. Jednym z jurorów jest satyryk i felietonista – Tomasz Olbratowski.

Pierwszego października obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Uśmiechu. Jednocześnie jest to termin rozpoczęcia ogólnopolskiej akcji „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk”. Celem zabawy jest wybranie słowa, które z powodzeniem przylgnie do ust Polaków, stając się rodzimym odpowiednikiem najpopularniejszego, zdjęciowego okrzyku, jakim jest „cheese”.

– Wiele razy kiedy robiono mi zdjęcia, zastanawiałem się jakby tu zamienić ten już nieco przeterminowany ser na coś bardziej polskiego. Kiedy dowiedziałem się o inicjatywie, doszedłem do wniosku, że taka pozytywnie patriotyczna zabawa ma szanse z powodzeniem zredukować w nas negatywne emocje. – komentuje swój udział w akcji  Tomasz Olbratowski, felietonista, satyryk i jeden z najpopularniejszych głosów radiowych w kraju.
Akcja „Polski Uśmiech musi mieć Polski Okrzyk” jest w całości prowadzona na Facebooku. Ci, którzy zechcą się włączyć w poszukiwania polskiego odpowiednika słowa „cheese”, mogą zamieszczać zdjęcia wraz z proponowanym słowem na specjalnie przygotowanej stronie, która dostępna jest pod adresem: www.facebook.com/PolskiUsmiech.

Zakończenie zabawy i ogłoszenie „tego” jedynego słowa planowane jest na koniec października 2010 r.