Na rynek polski wkraczają opatentowane systemy reklamy zewnętrznej umożliwiające bardzo szybką wymianę grafiki. Dwóch dużych graczy z branży outdoorowej w naszym kraju jest zainteresowanych tym produktem. – Negocjujemy kontrakt z dwoma dużymi graczami z rynku stacji paliw – zdradza Maciej Pietrusiewicz z firmy PD-C, która jest wyłącznym przedstawicielem tych produktów w Polsce. – Jesteśmy w trakcie rozmów także z klientem z branży outdooru oraz spożywczej – dodaje nasz rozmówca. Opatentowany system banerowy Bannergear to innowacja pozwalająca na bardzo szybką wymianę grafiki. Baner jest montowany do liny stalowej wewnątrz ramy i mocno naciągany za pomocą specjalnego mechanizmu. Wszystkie elementy systemu są umieszczone wewnątrz ramy. Jak zapewnia producent, rozwiązanie pozwala znacząco obniżyć koszty obsługi nośników. Wymiany grafiki może dokonać jedna osoba bez użycia drabiny, pędzli, kleju, sznurów, gum, linek itp. W systemie zastosowano technologię LED do podświetlania tablic, co pozwala na niskie zużycie energii. System jest także przystosowany do wykorzystania energii słonecznej, co umożliwia działanie banera bez konieczności podłączania do prądu. Systemy Bannergear są obecne w 37 krajach świata. Szczególny sukces produkt ten odniósł na rynku reklamy zewnętrznej w Skandynawii i Europie Zachodniej. Przykładem jest Lukoil i Finlandia, który wymienia wszystkie swoje standy na system Bannergear. Największymi klientami Bannergear na świecie są miedzy innymi sieci stacji paliw: Lukoil, ST1, a także McDonald’s, Clear Chanel, Lidl, Intersport, Rauta, JCDecaux czy Ikea. Wyłącznym przedstawicielem Bannergear w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech jest firma PD-C, która otworzyła przedstawicielstwo w Polsce w maju tego roku.