Październikowe wydanie OOH magazine już na rynku!
A w nim:
– produkty ekskluzywne na out of home
– systemy wystawiennicze
– Digital Signage w placówkach bankowych
– marketing bankowy a Media
– czy roll up nadal najpopularniejszy?
– Co znaczy idea Give instead of take?
– Reklamowa laweta, czyli ambientowa kampania PZU
– alpinistyka na potrzeby reklamy
– sztuka graffiti a reklama zewnętrzna
A ponadto stałe rubryki:
-Przerwa na Reklamę
– Billboardy pod lupą
– newsy branżowe
– Wojna Płci
Razem z październikowym wydaniem OOH magazine wydaliśmy dodatek specjalny – Raport Dostawców Mediów i Maszyn, a w nim przegląd maszyn do druku (solventowych, UV oraz lateksówych), maszyn do grawerowania oraz laminatorów. Oprócz tego przedstawiamy najnowsza ofertę mediów do druku: folii, papieru i dostępnych na rynku atramentów. Poddaliśmy pod rozważenie kilka kluczowych dylematów, które odbijają się szerokim echem w branży – ekologię druku, wybór między tuszami alternatywnymi i oryginalnymi oraz sławny i popularny car wrapping. Z prośbą o diagnozę zwróciliśmy się między innymi do Ryszarda Papaja z firmy Antalis, który przestawił nam swoją opinię na temat sytuacji na rynku podłoży do druku oraz do Bartosza Walczaka, który opowiedział co nieco o ciągle modnej i ekspansywnej sublimacji. Z nadzieją, że wydajemy praktyczne i wygodne narzędzie, które pozwoli spojrzeć na rynek ofert w sposób całościowy – zapraszam do lektury!