Logo

Marketing MIX

Ruszyła Kampania „Pozytywny Impuls”

W ramach współpracy pomiędzy Społecznym Operatorem Telekomunikacyjnym (SOT), a Stowarzyszeniem Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu, powstała Kampania „Pozytywny Impuls”. Abonent sam wybiera jedną z usług oferowanych w ramach Oferty Specjalnej SOT oraz jedną z Organizacji Pożytku Publicznego, na którą chce przeznaczać środki ze swojego rachunku. Następnie TelePolska Sp. z o.o. przekazuje określoną kwotę wsparcia na realizację celów statutowych wybranej przez klienta Organizacji – 2 złote z abonamentu oraz 2% od przychodu z wygenerowanych przez Abonenta połączeń. Co miesiąc, z każdą fakturą, klient otrzymuje informacje dotyczące wysokości wsparcia, jakie zostało przekazane z opłaconego rachunku. Abonent nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, otrzymuje gwarancję przejrzystości rozliczeń i pewność, że pomoc dociera do potrzebujących.

5 października 2010 r., w siedzibie Stowarzyszenia Centrum Młodzieży „Arka” w Radomiu odbyła się konferencja prasowa, podczas której zaprezentowano szczegóły Kampanii „Pozytywny Impuls”. W ramach akcji, oprócz oferty specjalnej projektu SOT, prowadzone będą działania marketingowe w prasie i radiu. Źródłem informacji będą również billboardy oraz ulotki.

Uruchomiona została także specjalna infolinia o numerze 801 911 555, z której część dochodu przekazywana jest na pomoc dzieciom. Podczas rozmowy konsultant udziela m.in. informacji na temat oferty SOT, a zainteresowany abonent może przystąpić do projektu. Akcję charakteryzuje łatwość przystąpienia i systematyczność niesienia pomocy. Możliwość uzyskania regularnego wsparcia przez organizację, przekłada się na bardziej efektywne planowanie działań. W praktyce oznacza to większy zasięg i skuteczność niesionej pomocy dla potrzebujących.
Pierwszą Organizacją Pożytku Publicznego, z którą została podpisana umowa partnerska w ramach projektu SOT, jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce, na rzecz  którego regularnie przekazywane są środki finansowe uzyskane z rachunków opłaconych przez Abonentów. W czerwcu 2010 r. w Kraśniku odbyła się pierwsza wspólna akcja – XVI BIEG PO UŚMIECH. Od września br., SOT współpracuje również z Fundacją Gajusz z Łodzi. Poza przekazywaniem wsparcia, TelePolska i Fundacja Gajusz realizować będą wspólne działania mające na celu pomoc i wsparcie dla wszystkich nieuleczalnie chorych dzieci.

W ramach współpracy przy Kampanii „Pozytywny Impuls”, poza przekazywaniem środków, planowane jest również prowadzenie wspólnych działań i akcji promujących właściwe postawy społeczne oraz korzyści z niesienia pomocy potrzebującym.