Logo

Marketing MIX

Globalna kampania Avivy

Pod hasłem „Jesteś w centrum uwagi” ruszyła pierwsza globalna kampania reklamowa firmy ubezpieczeniowej Aviva. Akcję przygotowały AMV BBDO i ZenithOptimedia. Ogromne ekspozycje o łącznych wymiarach ponad 6.000 m² zostały wykonane w technologii latexowej.

Bohaterami kampanii Avivy prowadzonej pod hasłem „Jesteś w centrum uwagi” są osoby związane z tą firmą w różnych krajach. Polskie twarze akcji to klient – Grzegorz Janusz, doradca ubezpieczeniowy – Monika Onikijuk, Katarzyna Filipiak z centrum telefonicznego oraz Robert Rogala, menedżer w departamencie sprzedaży. Wielkoformatowe wizerunki tych osób pojawiły się na trzech budynkach w centrum Warszawy wraz z zachętą do odwiedzenia strony internetowej centrumuwagi.pl. Każdy, kto dołączy do społeczności tego serwisu – lub fanów profilu Avivy na Facebooku – i prześle elektronicznie swoje zdjęcie, może liczyć, że zostanie ono wyemitowane od 22 do 28 października na głównych budynkach w miastach z całego świata. Jednocześnie jeden funt za każde z pierwszych 250 tys. zdjęć Aviva przekaże na fundusz wsparcia dzieci ulicy.

Materiały dla europejskiej kampanii grupy Aviva wydrukowała drukarnia wielkoformatowa „Light Druk” wraz z firmą „ICON” z Wielkiej. Light Druk to  cyfrowa drukarnia wielkoformatowa specjalizująca się w reklamie wizualnej. Drukarnia  posiada maszyny HP drukujące zarówno w technologii UV jak i lateksowej i jest w stanie kompleksowo obsłużyć klientów z branży reklamowej. Urządzenie serii HP latex dostarczyła i zainstalowała firma Digiprint.  – Jest to największa kampania w Polsce wydrukowana w ekologicznej technologii lateksowej na maszynie HP L65500 (seria maszyn lateksowych) na folii TU-Print One Way Vision, dostarczonej przez firmę Tuplex z Warszawy – mówi Emilia Wiśnioch z firmy Digiprint – Warto podkreślić, że firma zdecydowała się na realizację kampanii na maszynach serii HP latex, nie tylko ze względu na doskonałą jakość wydruków i trwałość prac, ale także bardzo istotny aspekt ekologiczności druku lateksowego – dodaje Wiśnioch. Wydruki to ogromne ekspozycje o łącznych wymiarach ponad 6.000 m² wykonane na folii  i eksponowane w centralnych miejscach Warszawy.

Kampania trwa i prace można obejrzeć w trzech lokalizacjach w Warszawie: Hotel Intercontinental przy ul. Emilii Plater, Millennium Plaza i budynku WSiP przy Alejach Jerozolimskich. Akcję prowadzona jest jednocześnie w Warszawie, Londynie, Paryżu i Singapurze. Globalną kreację i strategię tej kampanii przygotowała agencja reklamowa AMV BBDO, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.