Logo

Marketing MIX

„Promocja Miast. Nowa perspektywa” – książka już w sprzedaży

Na polskim rynku ukazała się nowa pozycja książkowa „Promocja miast. Nowa Perspektywa” autorstwa Anny Proszowskiej-Sala i Dr Magdaleny Florek. Główną intencją książki jest prezentacja wskazówek, przykładów z Polski i zagranicy, możliwości, technik i rozwiązań z dziedziny promocji miast. Książka jest kolejnym, po Festiwalu Promocji Miast i Regionów oraz seminarium Outdoor dla miast i regionów, projektem realizowanym na rzecz miast przez Grupę Ströer.  Jest skierowana do osób, na co dzień zajmujących się promocją miast, przedstawicieli samorządów, instytucji kultury, agencji reklamowych, strategicznych i public relations, a także studentów i kadry akademickiej. W publikacji zostały wykorzystane materiały pochodzące z Festiwalu Promocji Miast i Regionów, m.in. wykłady i dyskusje, projekty przesłane do konkursu Złote Formaty, wypowiedzi  przedstawicieli miast, ich przemyślenia i sugestie. „Promocja miast. Nowa Perspektywa” to zbiór inspiracji i przegląd nowych kierunków w dziedzinie promocji miejsc, zachęta do wdrażania nowych wizji i rozwiązań w tym obszarze. Jednym z najciekawszych elementów publikacji jest obecność blisko 140 przykładów rozwiązań promocyjnych zrealizowanych przez miasta polskie i zagraniczne. Autorkami tej wyjątkowej pozycji są Anna Proszowska-Sala oraz dr Magdalena Florek.

Anna Proszowska-Sala jest ekspertem w zakresie strategii komunikacyjnych miast i regionów oraz zagadnień szeroko pojętej komunikacji korporacyjnej, w tym public relations i public affairs. Pomysłodawczyni i dyrektor programowy Festiwalu Promocji Miast i Regionów – największego w Polsce wydarzenia dotyczącego budowania wizerunku i promowania miast i regionów.  

Magdalena Florek jest doktorem nauk ekonomicznych. Adiunktem w Katedrze Handlu i Marketingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, gdzie wykłada m.in. marketing terytorialny. Współzałożyciel i członek zarządu Fundacji "Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc".