Logo

Marketing MIX

Zmiany personalne w IAA

Marcin Marjański pełniący funkcje dyrektora generalnego Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce, od października 2010 roku objął stanowisko Koordynatora Projektu w Biurze Prezesa w Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Marjański pełnił funkcję dyrektora generalnego IAA od lipca 2009 roku.

Stanowisko dyrektora generalnego IAA na razie pozostanie nieobsadzone. Po odejściu Marjańskiego struktura Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA ulegnie zmodyfikowaniu i część zadań należących do dyrektora generalnego będzie wykonywana bezpośrednio przez członków zarządu Stowarzyszenia. Kierownikiem biura IAA jest obecnie Joanna Gajdemska.

Wcześniej Marjański pracował jako dyrektor marketingu Grupy PZU. Pełnił również funkcję doradcy zarządu ds. marketingu i produktu w PLL LOT, pracował w dziale marketingu Gerling Polska oraz był dyrektorem obsługi klienta Brainshop U-Boot.