Logo

Marketing MIX

Wielkoformatowa akcja „Akuna pomaga”

Na nośnikach sieci Motorway 12x4m, należącej do firmy reklamy wielkoformatowej Jet Line, rozpoczęła się ogólnopolska kampania „Akuna pomaga”. Akcja ma charakter wizerunkowy.  „Akuna pomaga” to ogólnopolski projekt oparty o pomysł stypendiów, fundowanych osobom potrzebującym pomocy, a zgłoszonym przez kogoś ze swojego otoczenia. Historie osób potrzebujących wsparcia należy przesłać do siedziby Akuny do 15 grudnia, następnie pochyli się nad nimi specjalna komisja. Do kampanii zostały wybrane nośniki zlokalizowane zarówno w dużych miastach (Warszawa, Kraków, Gdańsk), jak i  przy najbardziej uczęszczanych trasach łączących największe miasta Polski.

– Dzięki temu, że mamy możliwość bardzo elastycznego konstruowania ofert i wyboru konkretnych, nawet pojedynczych nośników, zaproponowaliśmy takie lokalizacje, które znajdują się w miejscach najbardziej odpowiadających założeniom strategicznym kampanii – mówi Ania Żegocka, Account Manager Jet Line.

Należąca do Jet Line sieć nośników Motorway 12x4m liczy 320 powierzchni. Jet Line plasuje się na drugim miejscu w tym segmencie nośników reklamowych, z udziałem ponad 31% w ich ogólnej liczbie, która wynosi 1027 powierzchni (wg IGRZ z czerwca br.). Nośniki Motorway 12x4m znajdują się w największych i średnich miastach Polski oraz przy wszystkich głównych trasach w kraju.

Kampania „Akuna pomaga” została przygotowana przez dom mediowy MPG, za kreację odpowiada agencja współpracująca z firmą na terenie Republiki Czeskiej. Akcja outdoorowa ma także wsparcie w telewizji oraz prasie. Więcej informacji na stronie www.akunapomaga.pl