Na początku listopada nastąpi uruchomienie pierwszego wielkoformatowego ekranu LED, instalowanego w ramach długo oczekiwanego przedsięwzięcia o nazwie AD4C Project. AD4C będzie pierwszą ustandaryzowaną pod względem technicznym, siecią o zasięgu ogólnopolskim. Jej największy atut to prestiżowe lokalizacje, jakimi są Parki Handlowe Inter IKEA Centre Polska oraz Centra M1 Metro Group Asset Management, odwiedzane rocznie przez niemal 100 milionów klientów. Projekt wzorowany jest na podobnych sieciach działających w USA i jest to pierwsza taka realizacja w Europie.
Wszystkie ekrany to nośniki outdoorowe o powierzchni od 40-70m2, zainstalowane na elewacji centrów handlowych lub na wolnostojących pylonach. Sieć AD4C zarządzana jest przez jednego operatora – firmę ad-vision.pl, mającą kilkuletnie doświadczenie w obsłudze nośników LED. Ad-vision.pl odpowiada nie tylko za emisję spotów reklamowych, ale również za montaż i pełny serwis ekranów. Dzięki spójnemu systemowi zarządzania siecią, możliwe będzie zaprojektowanie jednej kreacji, przystosowanej do wyświetlania na wszystkich nośnikach ad-vision.pl oraz wygenerowanie kompletnego raportu z przebiegu i realizacji kampanii reklamowej. Realizator projektu zakłada, że na ekranach prezentowana będzie ograniczona liczba reklamodawców (około dziesięciu), tak, aby zapewnić możliwe największą efektywność kampanii.
Pierwszy ekran o powierzchni 70m2 zlokalizowany będzie na elewacji Centrum M1 w podwarszawskich Markach. Kolejne nośniki pojawią się jeszcze w listopadzie w Parku Handlowym Targówek, Parku Handlowym Janki, Porcie Łódź oraz w Parku Handlowym Matarnia. Do końca 2010 roku zaświecą kolejne ekrany w M1 w Poznaniu, M1 w Krakowie i M1 w Zabrzu.