Logo

Marketing MIX

Sukces w pół roku

14 tys. wejść miesięcznie, 16 tys. produktów i oferta ponad 150 firm – tak w liczbach wygląda podsumowanie 6 miesięcy, jakie minęły od premiery pierwszej w Polsce wyszukiwarko-porównywarki gadżetowej giftsonline.pl.  W tym krótkim okresie czasu, portal przeszedł wiele zmian i poszerzył swoje możliwości o nowe funkcje.

Zmiany w layoucie strony, ciągłe poszerzanie nowych kategorii produktowych w odpowiedzi na zapotrzebowanie użytkowników, nowe funkcjonalności takie jak: autoryzowanie Agencji Reklamowych, dodatkowe promowanie firm poprzez usługi Polecany Produkt ™ , Polecany Dostawca™, poszerzanie zasobów witryny o nowe podkategorie oraz liczne kampanie reklamowe.

– Popularność tego dynamicznego portalu związana jest także z jego bardzo intensywną promocją. Moim zdaniem jest to pierwszy portal, który postarał się o tak aktywną autopromocję – mówi Jolanta Kempa, wiceprezes INSPIRION Polska Sp.z o.o.

W ramach akcji promocyjnych przeprowadzono m.in. kampanię billboardową w Warszawie na ponad 100 nośnikach, a od samego początku istnienia wyszukiwarki,  równolegle prowadzona jest kampania w Google AdWords – na obecną chwilę najskuteczniejsza forma reklamy w wirtualnym świecie. Każdego dnia dzięki działaniom obsługujących kampanię firmy Suport witrynę odwiedzają setki internautów, zadając pytania o najrozmaitsze gadżety reklamowe.

Uzupełnieniem działań promocyjnych są ponadto kampanie banerowe w portalach wp.pl, marketingowiec.pl, oohmagazine.pl, promomagazine.pl i reklama w prasie branżowej.
Zgodnie z założeniami, giftsonline.pl okazało się niezwykle pomocnym narzędziem pracy dla przedstawicieli marketingu, pracowników Agencji Reklamowych czy zwykłych osób szukających ciekawego gadżetu

–   Myślę że giftsonline.pl w tej chwili jest już atrakcyjnym i przejrzystym narzędziem dla klienta poszukującego określonego gadżetu czy usługi. Dzięki giftsonline.pl mamy alternatywną możliwość dotarcia do nowych klientów. – zwraca uwaga Magdalena Mroczek, Dyrektor Kreatywny Aha-Menes.

Kolejne działania promocyjne prowadzone będą w pierwszej części listopada z nastawieniem na produkty z serwisu. Docelowo portal będzie podzielony dla końcowych klientów i agencji reklamowych.