Wielkoformatowa lokalizacja przy ulicy Pawiej 12 w Krakowie, należąca do Jet Line, przez najbliższy miesiąc zmieni się w nietypowy parking. Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marki LECH „Zielone światło dla domówki”.
TIR na ścianie domu? Czemu nie, skoro tu właśnie trzeba dostarczyć piwo…
Akcja promocyjna Lecha opiera się o konkurs, w którym każdego dnia 60 osób ma szansę wygrać dostawę piwa na imprezę pod wskazany adres. Konkurs będzie trwał od 2 listopada aż do 22 grudnia, w ciągu 50 dni Lech zobowiązuje się dostarczyć aż 3000 dostaw piwa. Charakterystyczną i nietypową maskotką akcji jest znany z wcześniejszej komunikacji samochód z logo Lecha. TIR pojawia się również spotach telewizyjnych oraz działaniach internetowych.
– To kolejna w tym roku kampania dla marki Lech, w realizacji której bierzemy udział. Nie mamy wątpliwości, że aktualna realizacja na jednej z lepszych krakowskich lokalizacji tuż przy dworcu i Galerii Krakowskiej także będzie sukcesem – mówi Agnieszka Łupińska, Senior Account Manager Jet Line, odpowiadająca za kontakt ze Starcomem, domem mediowym planującym kampanię „Zielone światło dla domówki”.
Tir ma długość 10 metrów i waży około 200 kg. Na ścianie budynku przy ulicy Pawiej będzie prezentowany do końca miesiąca. Jet Line dysponuje powierzchniami wielkoformatowymi w ośmiu największych miastach Polski, w prestiżowych lokalizacjach na budynkach w miejscach o dużym natężeniu ruchu, w centrach miejscowości. Firma zajmuje się całościową realizacją powierzonych kampanii – drukiem, montażem, serwisem i logistyką.