Logo

Marketing MIX

Listopadowy OOH magazine już na rynku!

Listopadowe wydanie miesięcznika OOH magazine już ukazało się na rynku.

W nim:
– ambient – jak rozwija się na polskim rynku, jakie formy reklamy kryją się pod tym pojęciem i jaka jest pozycja niestandardowych kampanii w media planach
– relacja z rozdania nagród Effie
– potencjał Digital Signage w obiektach sportowych
– „Pomysł – to jest nasze tworzywo”, czyli wywiad z Pawłem Kuzioła na temat kontentu w komunikacji mulitimedialnej
– w jaki sposób event może wspierać sprzedaż
– eventowi pararazzi, czyli parę słów na temat nietypowej obsługi imprez
– wywiad z Vice Prezesem Zarządu SBE, Sewerynem Jakubcem na temat bolączek branży eventowej
– sublimacja – ekspensywna metoda druku
– wywiad z Prezesem firmy Median, Tomaszem Serefinem, na temat sprzedaży mediów do druku
– artykuł na temat techniki zgrzewania wydruków wielkoformatowych
– pozycja ekskluzywnych produktów na rynku gadżetów reklamowych
– wyniki badania PIAP na temat postrzegania upominków reklamowych przez Klienta końcowego
– wywiad z Anną Garmadą Miś, dyrektorem marki Nobila, na temat koszy prezentowych
– opinie użytkowników na temat działania wyszukiwarko-porównywarki gadżetów reklamowych giftsonline.pl
– podsumowanie targów gifts exclusive

Poza tym stałe rubryki:
– billboardy pod lupą
– wojna płci
– newsy branżowe

i niespodzianka:
Brak działu POS w listopadowym numerze OOH magazine. A to dlatego, że w listopadzie będziemy wydawać dodatek specjalny – Raport POS!