Jet Line realizuje część warszawskiej kampanii reklamowej Pizza Hut. Na trasach łączących wszystkie restauracje sieci w stolicy można spotkać mobilną odsłonę akcji – pojazd MobiJet promujący najnowszą ofertę Pizza Hut, pizzę CHEESY BITES.
Kampania Pizza Hut z udziałem MobiJeta 6x3m została zaplanowana na 15 dni. Na potrzeby akcji Warszawa została podzielona na część północną i południową, co drugi dzień MobiJet przejeżdża trasy łączące kolejne restauracje w obu częściach miasta.
„Celem mobilnej akcji Pizza Hut jest poinformowanie mieszkańców Warszawy o najnowszej ofercie CHEESY BITES, która od listopada jest dostępna w naszych restauracjach. Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie tej formy przekazu, w przekonaniu, że właśnie w Warszawie, gdzie znajduje się najwięcej restauracji sieci, będzie to forma szczególnie efektywna. Wiele z nich zostało niedawno odnowionych, dlatego tym bardziej warto je odwiedzić.” – powiedziała Anna Aftowicz, Brand Manager Pizza Hut.
„Wprowadzenie do akcji naszego mobilnego nośnika pozwala w krótkim czasie zbudować duży zasięg, dotrzeć z komunikatem do jak największej liczby osób, które są w pobliżu restauracji. A ponieważ nasze MobiJety są oświetlone, plakat jest doskonale widoczny także po zmroku.” – mówi Beata Chojecka-Kuczek, Account Manager Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii.
Jet Line dysponuje sześcioma samochodami MobiJet. Każdy z nich ma dwie oświetlone powierzchnie reklamowe formatu 6x3m oraz zamontowany system nagłośnieniowy. Kampanie z wykorzystaniem MobiJetów są monitorowane dzięki systemowi GPS, co w dowolnym momencie umożliwia sprawdzenie miejsca przejazdu czy postoju auta. Firma zajmuje się całościową realizacją powierzonych kampanii – drukiem plakatów, montażem, serwisem i logistyką.
Autorem kreacji kampanii dla Pizza Hut jest agencja Red8 Communications.