Studio55 i CAM Media realizują megaformatową kampanię dla Kompanii Piwowarskiej. Przestrzenna reklama piwa Lech Premium to pierwsza w Polsce tak mocno ‘’niestandardowa’’ i przeprowadzona na taką skalę realizacja z wykorzystaniem wielkiego formatu połączonego z elementem przestrzennym.
Kompania Piwowarska, wiodący producent piwa na polskim rynku, zaskoczyła konsumentów spektakularną formą reklamy Lecha. Na wielkoformatowych siatkach w największych miastach Polski pojawił się kilkunastometrowy truck.
Elementem spójnym kampanii megaformatowej, telewizyjnej i internetowej jest tir, którego gigantyczne rozmiary możemy zobaczyć w prestiżowych lokalizacjach ośmiu miast Polski: Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Gdańsku, Poznaniu, Łodzi, Szczecinie i Katowicach. Niestandardowa ekspozycja jaką jest przestrzenny truck sprawia, iż reklama przykuwa uwagę odbiorcy dłużej niż standardowa ekspozycja. Efekt 3D i elementy świetlne: podświetlona na zielono ciężarówka oraz kogut na kabinie pojazdu to części mega formatowego projektu, które zostały po raz pierwszy wykorzystane przez CAM Media i Studio55 na tak dużą skalę. Dzięki nowatorskim zabiegom realizatorzy kampanii „Zielone światło dla domówki” uzyskali efekt dynamiki, co powoduje iż zazwyczaj standardowy, płaski obraz reklamy wzbudza większe zainteresowanie.
– Już pierwszego dnia po zamontowaniu konstrukcji, na wspólnym spotkaniu pod Warszawską lokalizacją , wspólnie z Asią Hutnik z CAM-u zwróciliśmy uwagę na ludzi, którzy przyglądali się ekspozycji znacznie dłużej niż zazwyczaj. Widać było że stanowi to dla nich niecodzienną atrakcję, pewnie zastanawiali się jak to zostało wykonane – wspomina Marcin Szczerba ze Studio55.
Megaformatowa ekspozycja promująca piwo Lech Premium została zrealizowana przez CAM Media S.A, zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za produkcję odpowiada Studio 55.