Logo

Marketing MIX

Samsung w Centrum Nauki Kopernik

Centrum Nauki Kopernik to najważniejsza inicjatywa edukacyjna w Polsce, która otwiera przed wszystkimi szansę nauki i zdobywania wiedzy w niezwykły, interaktywny sposób. Dla Samsung Electronics, firmy, która jest liderem technologicznym, promocja nauki i popularyzacja jej ścisłych dyscyplin jest naturalnym obszarem aktywności. Dlatego obie marki postanowiły połączyć siły. Współpraca rozpoczęła się od edukacyjnego projektu „Akademia Techniki” skierowanego do gimnazjalistów i rozwinęła przy okazji budowy CNK, którego partnerem strategicznym jest właśnie Samsung.

Samsung jest partnerem strategicznym Centrum Nauki Kopernik. Poza wsparciem finansowym firma jest odpowiedzialna za technologiczne wyposażenie obiektów wystawowych centrum. Dzięki wykorzystaniu monitorów, notebooków, telewizorów LED w laboratoriach zwiedzający mają możliwość doświadczać, uczyć się i wyciągać wnioski. Ponadto Samsung wyposażył pracowników Centrum w produkty niezbędne do pracy – tj. monitory, laptopy, projektory, drukarki. Dodatkowo planowane jest zamontowanie w CNK specjalnych ładowarek, dzięki którym będzie można podładować swój telefon lub komputer. Następny krok we współpracy to wyposażenie laboratoriów CNK w innowacyjne e-boardy marki Samsung.

Zaangażowanie Samsung na rzecz Centrum Nauki Kopernik opiera się na szerszej współpracy, którą partnerzy z powodzeniem rozwijają w ramach wspólnych projektów.

Akademia Techniki to pierwsze wspólne przedsięwzięcie Samsung i CNK. Jego adresatami są uczniowie szkół gimnazjalnych w całej Polsce. Akademia Techniki ma za zadanie przybliżyć gimnazjalistom świat nowoczesnych technologii i pokazać, że lekcje fizyki czy chemii mogą być naprawdę fascynującymi zajęciami. Dlatego też, program Lekcji Techniki został opracowany przez specjalistów z Centrum Nauki Kopernik w takiej formie, żeby skomplikowane zjawiska i prawa rządzące światem fizyki zastosowane w technologiach wytłumaczyć młodzieży w przystępny i prosty sposób. Od czasu, kiedy Akademia Techniki rozpoczęła swoją działalność w 2008 roku odbyły się już jej 3 edycje, w których wzięło udział prawie 200 tys. uczniów w całej Polsce.

W ramach Współpracy z Centrum Badań i Rozwoju Samsung oraz CNK, planowane jest wspólne projektowanie i tworzenie eksponatów naukowych, w oparciu o technologię Samsung.