Ambient kojarzy się z oryginalnością, kreatywnością, sięganiem po inne i niestandardowe, łamaniem stereotypów i tabu, ale także z pewną odwagą i brawurą w działaniu. Czyżby polskim działom marketingu brakowało kurażu w operowaniu reklamowymi środkami wyrazu? Nieśmiałość? Poniżej przytaczamy kilka bolączek i grzechów głównych z naszego reklamowego podwórka.
Ambientowe realizacje na polskim rynku funkcjonują, ale różnią się nieco od swoich zagranicznych krewnych. – Odnoszę wrażenie, że rynek polski coraz bardziej otwiera się na tę formę reklamy, ale na pewno minie jeszcze trochę czasu, zanim marketerzy przekonają się do niestandardowych kampanii reklamowych i odważą się na realizację pomysłów, jakie możemy obserwować na rynkach zagranicznych – zauważa Katarzyna Hryc, Account Manager agencji Project Ambient. Gdzie leży wina? (…)
Artykuł ukazał się w listopadowym numerze OOH magazine.
Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/Archiwum/OOH22.pdf