Logo

Marketing MIX

Ambient w polskim wydaniu

Ambient kojarzy się z oryginalnością, kreatywnością, sięganiem po inne i niestandardowe, łamaniem stereotypów i tabu, ale także z pewną odwagą i brawurą w działaniu. Czyżby polskim działom marketingu brakowało kurażu w operowaniu reklamowymi środkami wyrazu? Nieśmiałość? Poniżej przytaczamy kilka bolączek i grzechów głównych z naszego reklamowego podwórka.

Ambientowe realizacje na polskim rynku funkcjonują, ale różnią się nieco od swoich zagranicznych krewnych. – Odnoszę wrażenie, że rynek polski coraz bardziej otwiera się na tę formę reklamy, ale na pewno minie jeszcze trochę czasu, zanim marketerzy przekonają się do niestandardowych kampanii reklamowych  i odważą się na realizację pomysłów, jakie możemy obserwować na rynkach zagranicznych – zauważa Katarzyna Hryc,  Account Manager agencji Project Ambient. Gdzie leży wina? (…)

Artykuł ukazał się w listopadowym numerze OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/Archiwum/OOH22.pdf