Logo

Marketing MIX

Ekskluzywna alternatywa na rynku gadżetów

Produkty ekskluzywne stawiają coraz odważniejsze kroki na rynku reklamowym. A skoro stawiają – to znaczy, że rynek upominków reklamowych upomina się o oferty prestiżowe. Produkty tanie nadal dominują pod względem ilości oferowanego przez dostawców towaru, ponieważ podstawowym pytaniem klienta jest pytanie o cenę. Nasycony tanim towarem rynek zaczyna jednak szukać alternatywy.

Rynkiem rządzi cena. Kreowanie popytu na artykuły luksusowe w takim środowisku nie jest rzeczą prostą. Jesteśmy jednak na etapie, kiedy rynek osiągnął pewne nasycenia podobnymi do siebie, tanimi produktami, co wykorzystują firmy oferujące towar wyrafinowany. (…)

Artykuł ukazał się w listopadowym numerze OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/Archiwum/OOH22.pdf