Logo

Marketing MIX

Jet Line z pomocą dla Speedoholików

Na wielkoformatowych nośnikach Motorway 12 x4m rusza wizerunkowa kampania narciarskiej marki HEAD pod hasłem ”Yes, I am a Speedoholic”. Akcja outdoorowa potrwa do końca stycznia 2011r.

Twarzą kampanii jest znakomity narciarz Bode Miller, mistrz olimpijski, mistrz świata, zdobywca Pucharu Świata. W kampanii HEAD mistrz przyznaje się swego uzależnienia od prędkości na stoku i wszystkich, którzy diagnozują u siebie identyczny problem, zaprasza na stronę www.head-helps.com

– Lokalizacje do kampanii były wybierane niezwykle starannie, wybór padł na te powierzchnie, które znajdują się przy najbardziej uczęszczanych trasach prowadzących na południe Polski, do popularnych miejscowości narciarskich – podkreśla Beata Chojecka – Kuczek, Account Manager Jet Line, odpowiadająca za realizację kampanii.
 
Działania wizerunkowe opierają się o pomysł stworzenia społeczności wielbicieli szybkiej, dynamicznej a przy tym bezpiecznej jazdy na nartach. Na potrzeby akcji zostały przygotowane filmy, które można obejrzeć w internecie, kampania ma także odsłonę w specjalistycznej prasie i portalach branżowych, w punktach sprzedaży, szkołach
i ośrodkach narciarskich oraz na profilu marki na Facebooku.    

Layout wykorzystywany w kampanii został zaadaptowany przez Cool Sport, dystrybutora sprzętu HEAD w Polsce.