LAVAZZA rozpoczęła ogólnopolską kampanię wizerunkową ekspresów na kapsułki LAVAZZA A MODO MIO. W ramach działań reklamowych zaplanowano telewizję oraz outdoor.
LAVAZZA A MODO MIO to nowoczesny system kawowy do użytku domowego. Taki ekspres to niewątpliwie marzenie każdego wielbiciela kawy, o czym przekonuje LAVAZZA w swojej kampanii reklamowej, która jest częścią międzynarodowego projektu promującego system LAVAZZA A MODO MIO, a realizowanego również w innych państwach. W polskiej kampanii uwzględniono telewizję oraz outdoor. Dwie wielkoformatowe reklamy pojawiły się w centrum Warszawy. Większa o powierzchni 460 mkw zdobi ścianę budynku przy al. Jerozolimskich na rondzie Dmowskiego. Drugą zlokalizowano przy Chmielnej 14. Layouty obu przygotowano na bazie ubiegłorocznych zdjęć z kultowego już kalendarza LAVAZZA.
Kampania LAVAZZA potrwa do końca grudnia. Wspierana jest licznymi prezentacjami i promocjami konsumenckimi w miejscu sprzedaży, a także działaniami z zakresu public relations prowadzonymi przez agencję B&W PR.