Logo

NowościWielki Format

Oryginalne czy alternatywne?

W każdej branży razem z rozwojem portfela produktowego kwitnie także oferta artykułów alternatywnych. Dwoją się i troją zalewając rynek lepszej i gorszej jakości kopiami. Kopia oryginałem nigdy nie będzie, jednak coraz chytrzej, sprytniej i doskonalej się pod nią podszywa. Jakie ma to konsekwencja na rynku atramentów do druku?

Nasz rynek zalewają atramenty alternatywne i  jest to fakt niepodważalny. – Polski rynek jest jednak rynkiem wszechobecnych zamienników, które głównie dzięki zdecydowanie niższej cenie wypierają atramenty oryginalne – potwierdza i argumentuje Daniel Prószyński z firmy ADP Polska. (…)

Artykuł ukazał się we wrześniowym dodatku do OOH magazine – Raporcie Dostawców Mediów i Maszyn.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/2010/RAPORTDMM.pdf