Logo

Marketing MIX

Sport w nowoczesnej oprawie

Zdążyliśmy się już do tego przyzwyczaić, że epoka wyznacza pewne standardy. Wiek XXI narzuca swoje wymagania, ustalając pułap norm także w dziedzinie marketingu. Kto nie nadąża, ten niestety zostaje w tyle, podczas gdy technologia nabiera prędkości. Ze zdobyczy nowoczesnego marketingu czerpią już wszystkie dziedziny, a moda na innowacje wkroczyła także w strefę aktywności sportowej. Z czym? Oczywiście z ekranem Digital Signage.

Systemy DS coraz powszechniej instalowane są na obiektach sportowych. Ekrany Digital Signage w fitness klubach stają się standardowym elementem wyposażenia. Powód? Przede wszystkim wygoda i komfort użytkowników. Jazda na rowerku czy bieg na bieżni doskonale wpływają na samopoczucie i kondycję, ale dla niektórych mogą być czynności dosyć monotonne. Oczy samoistnie wędrują w kierunku ekranu, a tam już potencjał drzemie w ciekawym kontencie. (…)

Artykuł ukazał się w listopadowym numerze OOH magazine.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/Archiwum/OOH22.pdf