Logo

Marketing MIX

3 miliony zł. na promocję sylwestra w Krakowie

WOW!night organizują Krakowskie Biuro Festiwalowe i radio RMF MAXXX, a partnerem telewizyjnym jest telewizja TVN. W promocję WOW!night włączyła się również TVP Kraków – przez cały grudzień emituje na antenie spoty promujące WOW!night, a w dniu imprezy zrealizuje serię wejść na żywo z krakowskiego Rynku. Wydarzenie wsparto kampanią promocyjną i reklamową o wartości blisko 3 milionów zł.

Od 15 grudnia kampanię promocyjną WOW!night wzmocni dodatkowo kampania outdoorowa wykorzystująca citylighty (Kraków), billboardy (Kraków, Warszawa i aglomeracja śląska) oraz siatki wielkoformatowe. Z kampanią outdoorową ściśle powiązana jest realizowana po raz pierwszy akcja wykorzystująca fotokody. Na citylightach i plakatach promujących WOW!night oraz na stronie internetowej www.wownight.eu już 15 grudnia umieszczony zostanie fotokod – wystarczy zeskanować go na telefon komórkowy aby pobrać specjalnie przygotowaną aplikację mobilną z najważniejszymi informacjami dotyczącymi imprezy.

Za planowanie kampanii, realizację kreacji i zakup mediów odpowiadają: dział promocji Krakowskiego Biura Festiwalowego oraz dział marketingu RMF Maxxx.