Logo

Marketing MIX

mamastudio powiększa dział kreacji

Piotr Hołub dołączył do zespołu mamastudio na stanowisku projektanta graficznego. Wcześniej pracował m.in. dla Kolman Advertising, Media Ambasador oraz współpracował z amerykańskimi agencjami psyop oraz central planning. Hołub jest studentem wrocławskiej ASP. W swoim dorobku ma m.in. wyróżnienie w konkursie Kanon Twórców organizowanym przez Canon Polska, jest również  laureatem konkursu „Why” organizowanego przez międzynarodowy Bak Magazine w 2008 roku.

„W mamastudio przykładamy największą wagę do jakości projektów, podobnie jak do profesjonalnej obsługi klientów.  Zatrudnienie nowej osoby w dziale kreacji jest tego najlepszym dowodem. Mamastudio od blisko dekady nieustannie rozwija się. ” – powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny, partner mamastudio.

Mamastudio od prawie 10 lat specjalizuje się w tworzeniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej, budowaniu i rozwijaniu marek. W swoim dorobku ma zrealizowane projekty m.in. dla Centrum Nauki Kopernik, Carlsberg, Wyborowa, TVN, TVP1, HBO, Canal+, NBP, Gazeta Wyborcza. Od początku swojego istnienia mamastudio organizuje w Warszawie kultowe już urodzinowe pikniki, które gromadzą przedstawicieli świata reklamy, mediów, kultury oraz przyjaciół.