Logo

Marketing MIX

Kapsuła promuje Poznań za granicą

Do końca 2011 r. potrwa międzynarodowa ambientowa kampania, która ma promować Poznań jako dobre dla rozwoju biznesu.Projektanci ze studia projektowego MOA (Masters of Art) zaprojektowali nowoczesną dmuchaną kapsułę, która promuje miasto za granicą. W ciągu ostatnich miesięcy kapsuła była obecna na prestiżowych wydarzeniach międzynarodowych w Niemczech, we Francji, w Wielkiej Brytanii i we Włoszech. Po raz pierwszy można ją było obejrzeć w Polsce w Starym Browarze w Poznaniu.

Kapsuła to ciche wygodne miejsce, w którym można na chwilę przysiąść, w spokoju porozmawiać, podładować telefon, napić się kawy. Regenerująca chwila oddechu od zgiełku i jednocześnie dostęp do energii ma być analogią do miasta Poznań, które chce zapewnić wszystko to, co potrzebne do rozwoju w biznesie. Opatrzona w logo Poznania kapsuła została wyposażona w dwa niewielkie ekrany LCD, na których wyświetlana jest prezentacja poświęcona Poznaniowi. W kapsule umieszczona została półka z folderami prezentującymi miasto jako stawiające na innowacje i wspierające przedsiębiorczość.

Obecnie kapsuła jest poddana liftingowi, ale za mniej więcej tydzień pojawi się w poznańskiej Galerii Malta. Plany promocji Poznania za pomocą kapsuły sięgają dalej, ma ona podróżować po różnych krajach do końca 2011 r.
Przy projekcie z MOA współpracowała agencja Ogilvy PR.