Logo

Marketing MIX

„Szampańskie podróże” w promocji Dorato

W prowadzonej od początku grudnia promocji Dorato należy kupić specjalnie oznakowane wino tej marki, zachować paragon oraz zarejestrować swój kod z odwrotu etykiety na stronie internetowej Dorato2011.pl. Gwarantowanymi nagrodami jest 100 tys. voucherów turystycznych o nominale 150 zł na dowolnie wybraną podróż. Natomiast osoba, która zgłosi najwięcej kodów, otrzyma voucher o wartości 15 tys. zł na tygodniową wycieczkę w Paryżu i kieszonkowe.

Promocji – zaplanowanej do 10 stycznia przyszłego roku – towarzyszą działania reklamowe w internecie (reklamy w serwisach i wyszukiwarce Google) oraz wybranych hipermarketach (materiały POS i animacje). Za pomysł, kreację i obsługę akcji odpowiada agencja Los Mejores, zakupem mediów zajął się dom mediowy PanMedia Western, natomiast działania public relations prowadzi agencja Kuźnia PR