Logo

Marketing MIX

Pierwsza kampania społeczna na ekoplakacie

W listopadzie i grudniu na łódzkich nośnikach Cityboard Media prezentuje się kampania Szczęśliwe Podwórka organizowana przez Virako. To pierwsza kampania społeczna, do której propagowania wykorzystano ekoplakat – przyjazne środowisku podłoże do druku.

Szczęśliwe Podwórka to akcja społeczna, której zasadniczym celem jest propagowanie idei powstawania i istnienia świetlic podwórkowych. W ramach prowadzonej akcji realizowany jest cykl warsztatów, wycieczek i animacji dla dzieci z łódzkiej Świetlicy Podwórkowej prowadzonej przez Stowarzyszenie Centrum Wsparcia Terapeutycznego. Świetlica opiekuje się blisko 60 dzieci m. in. pomagając im w odrabianiu lekcji, przygotowywaniu posiłków i organizowaniu czasu wolnego i stając się dla nich drugim domem. Akcja Szczęśliwe Podwórka jest dla CWT szansą na utrzymanie dotychczasowej działalności.

Kampania outdoorowa realizowana na nośnikach Cityboard Media ma na celu promocję sprzedaży kalendarza „re_fresh by VIRAKO 2011” zaprojektowanego przez wybitnego, polskiego designera Janusza Kaniewskiego. Całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza, wzbogaconego 12 osobistymi grafikami projektanta, przeznaczony jest na potrzeby akcji Szczęśliwe Podwórka.

To pierwsza kampania społeczna realizowana na ekoplakacie, przyjaznym środowisku, w pełni przetwarzalnym podłożu do druku. – Ekoplakaty to najlepszy wybór, aby dbać o środowisko naturalne. Tym samym propagujemy dwa rodzaje działań odpowiedzialnych społecznie: to związane z dziećmi i to związane z naturą – komentuje wybór ekoplakatu Agnieszka Mikołajczyk z PR&Marketing Department, Virako.