Logo

Marketing MIX

Rumunia z nowym logotypem i hasłem

W Polsce zaprezentowano nowy logotyp i slogan Rumunii. Kraj ten prowadzi obecnie międzynarodową kampanię promocyjną. Nowy wizerunek promocyjny Rumunii odwołuje się do skojarzeń z przyrodą, roślinnością i świeżością. Logotyp kraju opiera się na motywie liścia i odcieniach zieleni uzupełnionych elementami w kolorze niebieskim. Grafice towarzyszy hasło „Explore The Carpathian Garden”.

Taki branding oprócz podkreślania potencjału naturalnego Rumunii ma wskazywać na jej wielowiekową tradycję i bogate dziedzictwo kulturowe. Celem wprowadzenia nowego wizerunku jest podniesienie atrakcyjności turystycznej tego kraju i przyciągnięcie do niego większej liczby turystów z zagranicy.

Nowy wizerunek Rumunii jest częścią jej międzynarodowej kampanii promocyjnej. Po raz pierwszy zaprezentowano go w lipcu br. na targach EXPO w Szanghaju.