Logo

Marketing MIX

FilmBox i Kino Polska na autobusach

Na warszawskich autobusach ruszyła kampania reklamowa telewizji FilmBox i Kino Polska. Akcję przygotowała kontrolująca te kanały firma SPI International Polska. W ramach kampanii FilmBoxu i Kino Polska na bokach i z tyłu warszawskich autobusów umieszczono grafiki reklamowe. Layouty na bokach pokazują cztery witryny sklepowe, które prezentują najciekawsze pozycje z ramówki Kino Polska: seriale „Kobieta za ladą” i „Szpital na peryferiach” oraz komedie „Nie ma róży bez ognia” i „Brunet wieczorową porą”. Natomiast przekazy z tyłu pojazdów są złożone z wizerunków światowej sławy gwiazd, które występują w filmach emitowanych w FilmBoxie. Reklamy FilmBoxu i Kino Polska zostały umieszczone na kilkudziesięciu autobusach jeżdżących w Warszawie i podwarszawskich miejscowościach. Kampania potrwa do końca stycznia 2011 roku.