Logo

Marketing MIX

Konkurs Młode Orły rozstrzygnięty

W poniedziałek 13 grudnia w warszawskim hotelu Westin, odbyła się gala wręczania nagród w konkursie reklamy Młode Orły 2010. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4. Fundatorem nagrody w wysokości 5000 zł jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Młode Orły to konkurs towarzyszący Złotym Orłom. Skierowany jest on do młodych twórców, stawiających pierwsze kroki w reklamie. Tegorocznym zadaniem było zaprojektowanie plakatu lub billboardu z hasłem „1 % na kulturę”. Do konkursu zgłoszono około 100 prac. Nagrodę główną otrzymał Piotr Żarczyński z krakowskiej Agencji Reklamowej S4 za pracę „Słowo na k”. W imieniu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA w Polsce nagrodę wręczył prezes IAA Paweł Kowalewski.

Jury konkursu Młode Orły:

Grzegorz Esz – Netia: Przewodniczący Jury
Jacek Balicki – FireFly Group
Tomasz Chojnacki – San Markos
Alena Suszycka – Tequila Polska
Jacek Jurek – Just
Jacek Ojak – Engine
Jacek Olechowski – Mediacap
Sylwia Włodarska – Grupa TP
Piotr Onopa – Papaya Films
Bartek Wyszyński – Aregence