Logo

Marketing MIX

Tiger w rękach Maspexu?

Maspex wprowadza na rynek napoje Tiger z wizerunkiem Dariusza Michalczewskiego. Licencję na tę markę przekazała mu fundacja byłego boksera, skonfliktowana z firmą FoodCare.

Maspex zapowiada, że produkt będzie oferowany w dwóch rodzajach opakowań oraz w kilku wariantach smakowych. Firma deklaruje, że otrzymała wyłączną licencję na używanie oznaczenia Tiger oraz wykorzystywanie wizerunku i pseudonimu Dariusza Michalczewskiego w promocji produktów spożywczych. Z tego tytułu Maspex będzie przekazywał opłaty fundacji „Równe Szanse”.

Firma FoodCare w oświadczeniu wydanym we wtorek zapowiedziała, że jeśli te fakty się potwierdzą i spółka Maspex rozpocznie produkcję, sprzedaż czy reklamę napoju energetycznego Tiger Energy Drink, to z całą stanowczością podejmie kroki prawne w celu ochrony swoich praw do marki.

– Spółka FoodCare jest właścicielem marki Tiger Energy Drink, którą zbudowała wielomilionowym nakładem przez ostatnie 7 lat, zdobywając czołową pozycję na polskim rynku. Pan Michalczewski dysponuje swoim pseudonimem, co nie oznacza, że podmiot trzeci, który nawet jeśli zawrze z Panem Michalczewskim lub Fundacją umowę o korzystanie z tego pseudonimu, może przejąć cały produkt i markę stworzone przez FoodCare  – napisano w oświadczeniu.