Logo

Marketing MIX

HBO promuje „Zakazane imperium”

Telewizja HBO Polska rozpoczęła intensywną kampanię promocyjną, która zapowiada premierę serialu "Zakazane imperium”(Boardwalk Empire). Emisja pierwszego odcinka rusza 10 stycznia 2011

Akcja serialu toczy się w Atlantic City i rozpoczyna się w chwili wprowadzeniem prohibicji na terenie Stanów Zjednoczonych. Działania reklamowe wokół „Zakazanego imperium” w USA skupiały się głównie wokół wyrazistego wizerunku lat 20-ych, okresu związanego z narodzinami romantycznej wizji gangstera i początkiem prohibicji. W Polsce, gdzie nie ma tak silnych wspomnień tego okresu, w komunikacji z potencjalnym widzem poruszono aspekt moralny łamania zasad.

Pilotowy odcinek serialu wyreżyserował sam Martin Scorsese. Pomysłodawcą i twórcą serialu jest Terence Winter, producent i scenarzysta serialu HBO "Rodzina Soprano".

W ramach przewidzianych działań promocyjnych jako pierwsza ruszyła emisja reklam w TV (głównie w kanałach tematycznych). Osią kampanii będą działania prowadzone w Internecie. Od połowy grudnia rusza przygotowana na potrzeby serialu specjalna strona poświęcona serialowi. Na koniec roku zaplanowano m.in. działania wizerunkowe na stronach głównych serwisów informacyjnych. W kampanii zostaną wykorzystane formaty rich mediowe, screening oraz formy displayowe. Poza Internetem i telewizją, kampania realizowana będzie również w prasie i na nietypowych nośnikach zewnętrznych w głównych miastach Polski. W kampanii marketingowej wykorzystano również reklamy umieszczone przy działach z alkoholem w sieci sklepów handlowych Alma.

Kampania potrwa do połowy stycznia.