Logo

Marketing MIX

Samsung wybiera Euro RSCG Sensors

Agencja Euro RSCG Sensors zwyciężyła w przetargu na kompleksową obsługę public relations firmy Samsung Electronics Polska.

– Do nawiązania współpracy z Euro RSCG Sensors przekonała nas wyróżniająca się koncepcja zaproponowanych działań komunikacyjnych – mówi Blanka Fijołek, PR & CSR Manager Samsung Electronics Polska. – Kluczowe było również doskonałe zrozumienie naszej marki oraz tworzonej przez nas technologii. Jestem przekonana, ze zaowocuje ono wieloma wspólnymi, innowacyjnymi projektami – dodaje Fijołek.  

Euro RSCG Sensors odpowiadać będzie za realizację komunikacji korporacyjnej i produktowej wszystkich dywizji Samsung Electronics Polska, w tym media relations oraz realizację testów wybranych produktów marki. Do zadań agencji należeć będzie również wsparcie firmy w zakresie komunikacji wewnętrznej, koordynacji programów sponsoringowych oraz CSR.

Współpraca rozpoczyna się 1 stycznia 2011 roku.