Joanna Sobolewska została nowym Pełnomocnikiem Zarządu Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA do spraw Young Professionals. Zastąpiła na tym stanowisku Magdalenę Szozdę.
Sobolewska pracuje od 4 lat w Streetcom Polska – Agencji Marketingu Szeptanego, gdzie pełni funkcję Dyrektora Obsługi Klienta. Odpowiadała m. in. za rozpoczęcie działalności Streetcomu na Litwie. Wcześniej pracowała jako Dyrektor Obsługi Klienta w Grupie Eskadra. Karierę zawodową rozpoczęła w Kanadzie pracując na stanowisku Junior Marketing Manager w Lucid Entertainment Inc.
“Jestem pewna, iż nasza organizacja w sposób aktywny i dynamiczny będzie stale dostarczać wiedzę i wnioski płynące z jakże bogatego doświadczenia naszych członków młodym, żądnym wiedzy studentom oraz osobom zainteresowanym pracą w szeroko pojętej branży reklamowej. Dzisiejszy rynek jest na tyle wymagający i konkurencyjny, że edukacja nie jest jedynym i wystarczającym elementem atrakcyjnego CV. Aktywny udział w życiu organizacji niewątpliwie wzbogaci wiedzę i umiejętności każdego młodego człowieka zaczynającego pracę w marketingu” – mówi Joanna Sobolewska Pełnomocnik Zarządu do spraw Young Professionals.
Young Professionals działa w ramach struktur Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy IAA. Swoją działalność rozpoczęło w październiku 2007 roku. Do YP należą osoby w wieku 25-35 lat, mające przynajmniej dwa lata doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji marketingowej lub wykształcenie profilowe oraz pasję, otwartość na nowe trendy i profesjonalizm. Ideą Young Professionals jest stworzenie platformy wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy światem agencji reklamowych, mediów i klientów, czyli wszystkich stron zaangażowanych w tworzenie komunikacji marketingowej.