Logo

Marketing MIX

Renault zaprasza na jazdy próbne

Optimum Media OMD rozpoczyna realizację kampanii promującej wprowadzany na rynek model z segmentu Premium – Renault Latitude. Nową limuzynę (sedan) wyróżnia bogate wyposażenie, zapewniające komfort jazdy na najwyższym poziomie. Kampania Renault ma na celu zachęcenie do udziału w jazdach próbnych osób poszukujące samochodu najwyższej jakości.

Kampania skierowana jest do bardzo wąskiego grona odbiorców, wśród których znajdują się biznesmeni, prezesi firm, osoby dobrze sytuowane poszukujące komfortu i samochodu najwyższej jakości. Pierwsze działania reklamowe obejmujące magazyny i Internet ruszają w połowie stycznia.

Główne założenia kampanii realizowane będą przy pomocy niestandardowych form reklamy w prasie. Od połowy lutego w wybranych magazynach czytelnicy znajdą specjalne perfumowane karty odzwierciedlające zapach panujący we wnętrzu Renault Latitude. Na uwagę zasługuje również współpraca z Harvard Business Review Polska. Prenumeratorzy tego magazynu – potencjalni Klienci Latitude – za pomocą m.in. spersonalizowanego listu zostaną zaproszeni do udziału w jazdach próbnych nową limuzyną Renault.

Kreację do reklam przygotowała agencja Publicis. Działania reklamowe potrwają do połowy kwietnia.