Logo

Marketing MIX

Digital POS – cyfrowa przyszłość

Reklama robi się coraz bardziej dynamiczna. Statyczne, drukowane plakaty są zastępowane multimedialną, ruchomą konstrukcją obrazu i dźwięku. Ekrany Digital Signage powszechnie stosowane są w działaniach merchandisingowych na terenie sklepów odzieżowych, galerii handlowych czy placówek bankowych. Siłą swego rozmachu technologia została także przyswojona przez materiały POS.

Technologia multimedialna poszerza możliwości i funkcjonalność tradycyjnych narzędzi POS. – Z punktu widzenia prowadzenia biznesu przez producentów POS, Digital Signage daje dwie podstawowe możliwości: kompleksową realizację coraz szerszych potrzeb Klienta oraz zwiększa funkcjonalność produkowanych przez nas POS-ów – mówi Tomasz Mierzejewski, Account Director firmy ADFORM. Pojawienie się technologii Digital Signage na rynku podsunęło producentom wiele kreatywnych pomysłów na jej wykorzystanie w kreowaniu materiałów reklamowych.(…)

Artykuł ukazał się w listopadowym dodatku do OOH magazine – Raporcie POS.

Cała publikacja dostępna pod adresem:
http://pub.oohmagazine.pl/2010/RAPORTPOS.pdf