PointPark Properties (P3), europejski deweloper i zarządca nowoczesnych parków logistycznych ogłosił podpisanie umowy ze spółką PF CONCEPT International na dzierżawę około 23.000 m. kw. powierzchni magazynowej w nowym projekcie ściśle dostosowanym do potrzeb klienta w PointParku Poznań. Spółka P3 potwierdziła, że obsługa oraz strategiczne położenie sprawiło, że projekty POINTPARK znajdują się wśród kluczowych lokalizacji na europejskim rynku.
PF CONCEPT International to lider w wytwarzaniu i dystrybucji produktów promocyjnych. Powyższy projekt zostanie całkowicie przekazany klientowi w czerwcu 2011 roku. Spółka PF Concept będzie zajmowała nowy budynek klasy A w PointParku Poznań, który będzie już trzecim wolnostojącym budynkiem w tym parku po niedawnym pomyślnym wynajęciu Norbertowi Dentressangle i spółce Transpol w tym PointParku.
Craig Maguire, Dyrektor Zarządzający na Polskę, skomentował transakcję w następujący sposób: „W tym kwartale jest to jeden z największych projektów BTS w Polsce i bardzo miło nam powitać PF w PointParku Poznań. Nasz zespół jest gotowy dostarczyć spółce PF obiekt produkcyjno-magazynowy klasy A. Transakcja ta pokazuje, że szczególne wymagania najlepiej spełnia zespół specjalistów. Obydwie strony ciężko pracowały nad znalezieniem najlepszego rozwiązania – obejmującego zarówno wydajność jak i maksymalizację elastyczności odnośnie przyszłych potrzeb PF Concept. Wszystkie te zalety potwierdzają nasze możliwości opracowania obiektu dostosowanego do potrzeb klienta i nie możemy doczekać się kolejnej okazji do budowy i zaspokajania potrzeb i specyfikacji naszych klientów. Sama realizacja tego projektu w naszym PointParku stworzy ponad 850 nowych miejsc pracy. PointPark Poznań położony jest w odległości 10 km od Poznania, posiada połączenie z autostradą A2 (Warszawa-Berlin) i spełnia nasz strategiczny cel: bycie doskonałym rozwiązaniem dla wydajnego regionalnego i transgranicznego łańcucha dostaw i projektów logistycznych na obszarze Polski i Europy. Po pełnej realizacji PointPark Poznań będzie obejmował blisko 181.000 m. kw. powierzchni. Po niedawnych wysokiej jakości projektach BTS zrealizowanych dla firm Mobelix i Whirlpool, jest to kolejny wynik skutecznej współpracy z naszymi klientami. Wysoka jakość tej współpracy częściowo opiera się na terminowej dostawie, ale ponad wszystko na lojalności, elastyczności i wzajemnym zaufaniu – mówi Pan Maguire.
– Model biznesowy w przemyśle reklamowym szybko się zmienia od modelu dystrybucji samego produktu w model dystrybucji produktu z dekoracją – mówi Cees Martens, Dyrektor Wykonawczy PF-Concept International – Zmiana ta jest napędzana popytem na bardziej wydajny łańcuch dostaw i potrzebą ciągłego ulepszania jakości. Będziemy wprowadzali innowacje, aby zaspokoić te potrzeby. W ramach obsługi naszych partnerów dystrybucyjnych zbudujemy największy i najbardziej wydajny obiekt dekoracyjny w Europie, który umożliwi nam dostarczanie produktów dekoracyjnych i strojów w ciągu 72 godzin na obszarze pomiędzy Oslo a Barceloną – dodaje Cees Martens – Dzięki najnowszym maszynom i wydajnym procesów, nowoczesnej automatyce i zdolnym pracownikom będziemy w stanie udekorować produkt przy zachowaniu wysokiej jakości i konkurencyjnych cen w bardzo krótkim czasie.
Dzięki takiej obsłudze nasi partnerzy dystrybucyjni w całej Europie będą mogli zmniejszyć nakład czasu i pracy na zadania administracyjne i poświęcić więcej czasu na obsługę swoich klientów. – Po tym, jak rozpoczęliśmy świadczenie tej usługi ponad dwa lata temu, wielu klientów wypróbowało ją i polubiło tak bardzo, że wciąż do nas wracają. Obecnie dekorujemy ponad 40% naszych linii zamówień i mamy zamiar podwoić ten odsetek w ciągu zaledwie kilku lat – mówi Pan Martens.
PF Concept jest przekonana, że jej strategia dekoracyjna koncentrująca się na kliencie (pełna obsługa) pozostawi znaczący ślad na europejskim rynku w długoterminowej perspektywie dzięki ciągłym staraniom mającym na celu dostarczanie klientom najwyższej jakości usług.
PF Concept (www.pfconcept.com), oddział Grupy Polyconcept, jest liderem w tworzeniu, rozwijaniu, zaopatrywaniu, marketingu i dystrybucji produktów promocyjnych. Globalna organizacja PF Concept prowadzi międzynarodową dystrybucję, handlową sieć sprzedaży, biura zakupowe i zaopatrzeniowe w Azji i Europie. PF Concept jest znana ze swojego wysokiej jakości podejścia oraz skutecznej międzynarodowej strategii odnośnie marek korporacyjnych (takich jak Marksman, Aréka, ETC/Greenland, US Basic, McForsum i Best-in-Town) oraz produktów licencjonowanych (Slazenger, Pierre Balmain, Paul Bocuse, Laguiole, F. Bosch Medizintechnik, Case Logic i Dunlop).
PF Concept dostarcza swoim europejskim klientom szeroką gamę produktów ze swojego asortymentu w ciągu 48 godzin dzięki swoim czterem głównym Centrom Dystrybucyjnym w Europie o łącznej powierzchni 50.000 m. kw. Międzynarodowa infrastruktura logistyczna PF Concept obsługuje ponad 550.000 przesyłek rocznie.