Logo

Marketing MIX

Promocja Polski w Berlinie

Move your imagination – to hasło, którym Polska Organizacja Turystyczna będzie promować Polskę za granicą przez najbliższe lata. Na początek w Niemczech – podczas rozpoczynających się tam w marcu Międzynarodowych Targów Turystycznych ITB w Berlinie.

Podczas targów w najważniejszych punktach miasta pojawią się billboardy. Jak zauważa POT, zobaczymy na nich "ekspresyjne i radosne stworki promujące Polskę, wraz z hasłem: Move your imagination (Porusz swoją wyobraźnię – PAP)". Bohaterami kampanii są sympatyczne i intrygujące postaci, przypominające zabawki. Mają one w niestandardowy sposób promować polskie cechy: kreatywność, nowoczesność oraz witalność. Będą nosić litery składające się na słowo "Polen" oraz piłki futbolowe, co nawiązuje do Euro 2012. POT zaprezentuje w Berlinie także filmy w 3D, które będą prezentować m.in. polską przyrodę i kulturę. W kolejnych latach organizacja zamierza promować nasz kraj we Francji i Wielkiej Brytanii.