Logo

Marketing MIX

Kolory raju z Incentive Concept

Projekt Knauf Kolory Raju to kolejny wyjątkowy program motywacyjny stworzony i przeprowadzony w pełni pod skrzydłami Incentive Concept. Specjalna wyprawa na Kubę została zorganizowana dla finalistów konkursu „Knauf Bauprodukte Kolory Raju”, który trwał od 1 lutego do 30 listopada 2010. Jego uczestnikami byli partnerzy handlowi produktów Knauf Bauprodukte – najlepsi z nich właśnie wrócili ze wspaniałej podróż na magiczną wyspę.

Niezwykły klimat czarujących i urokliwych pejzaży nieustannie przyciąga wielu turystów, którzy odwiedzili już w swoim życiu niejedno miejsce, a jednak wszyscy oni wspominają, że nigdzie nie bawili się tak dobrze jak właśnie na Kubie. Incentive Concept wiedząc, że ta rajska wyspa ma w sobie niespotykaną magię, która zawsze pozostawia niezatarte wrażenie, zdecydowała się wybrać Kubę jako cel tej niezwykłej podróży. Dla kluczowych klientów przygotowano poszerzoną wersję programu uwzględniającą także pobyt w Panamie.

Finał programu poprzedzony był wielopłaszczyznową oraz długofalową komunikacją z uczestnikami, m.in. poprzez działania na bazie autorskiej platformy internetowej stworzonej przez Incentive Concept (Sales Support Incentive Program), czyli specjalny multimedialny serwis. Dodatkowo komunikacja była wspierana cyklicznymi newsletterami mailowymi. Ponadto na potrzeby programu została stworzona specjalna oprawa wizualna, na którą składa się logo projektu, a także specjalna książeczka i inne materiały brandingowe.