Logo

Marketing MIX

Ad-vision.pl prezentuje projekt AD4C

W Warszawie w dniu 26 stycznia  2011 roku firma Ad-vision.pl zorganizowała II edycję  prezentacji projektu AD4C, w ramach którego na terenie Parków i Centrów Handlowych Inter IKEA Centre Polska oraz Centrów Handlowych M1 instalowane są wielkoformatowe ekrany wizyjne  LED. W spotkaniu cieszącym się dużym powodzeniem ponownie  udział wzięli przedstawiciele wiodących domów mediowych oraz agencji reklamowych, jak również reprezentanci poszczególnych brandów. Wszystkim gościom w szczegółach przedstawiono zalety 8 lokalizacji oraz,  możliwości jakie daje Klientowi wykorzystanie ekranów LED o powierzchni 70m2.  Uczestnicy  II edycji prezentacji projektu AD4C poznali także  najbliższe nowe propozycje firmy ad-vision.pl,  czyli możliwość wykorzystania czasu emisyjnego podczas organizowanego w okresie wakacyjnym  samochodowego kina letniego. Dużym zainteresowaniem uczestników cieszyła się także propozycja stałej ekspozycji logo danej marki  pod ekranami LED. Główną część spotkania zajęło firmie Ad-vision.pl, wyłącznemu zarządcy sieci AD4C, przedstawienie szerokiej oferty sprzedaży czasu emisyjnego – omówiono dokładnie lokalizacje nośników, zasięg oddziaływania, profil odwiedzających centra handlowe, możliwości dysponowania czasem emisyjnym przez klientów oraz sposoby raportowania kampanii. Ad-vision.pl wręczyło każdemu z gości kupon na testową kampanię reklamową na wybranym ekranie z sieci AD4C.