W Warszawie w dniu 26 stycznia 2011 roku firma Ad-vision.pl zorganizowała II edycję prezentacji projektu AD4C, w ramach którego na terenie Parków i Centrów Handlowych Inter IKEA Centre Polska oraz Centrów Handlowych M1 instalowane są wielkoformatowe ekrany wizyjne LED. W spotkaniu cieszącym się dużym powodzeniem ponownie udział wzięli przedstawiciele wiodących domów mediowych oraz agencji reklamowych, jak również reprezentanci poszczególnych brandów. Wszystkim gościom w szczegółach przedstawiono zalety 8 lokalizacji oraz, możliwości jakie daje Klientowi wykorzystanie ekranów LED o powierzchni 70m2. Uczestnicy II edycji prezentacji projektu AD4C poznali także najbliższe nowe propozycje firmy ad-vision.pl, czyli możliwość wykorzystania czasu emisyjnego podczas organizowanego w okresie wakacyjnym samochodowego kina letniego. Dużym zainteresowaniem uczestników cieszyła się także propozycja stałej ekspozycji logo danej marki pod ekranami LED. Główną część spotkania zajęło firmie Ad-vision.pl, wyłącznemu zarządcy sieci AD4C, przedstawienie szerokiej oferty sprzedaży czasu emisyjnego – omówiono dokładnie lokalizacje nośników, zasięg oddziaływania, profil odwiedzających centra handlowe, możliwości dysponowania czasem emisyjnym przez klientów oraz sposoby raportowania kampanii. Ad-vision.pl wręczyło każdemu z gości kupon na testową kampanię reklamową na wybranym ekranie z sieci AD4C.