Logo

Marketing MIX

Anna Podskarbi w Optimum Media OMD

Anna Podskarbi objęła stanowisko deputy managing directora w Optimum Media OMD. Stanowisko zostało utworzone w celu usprawnienia koordynacji działań zespołów operacyjnych Optimum Media OMD z wyspecjalizowanymi działami Omnicom Media Group.

Nowy deputy managing director Optimum Media OMD zapowiada, że gwałtownej reorganizacji pracy w domu mediowym nie będzie, a zmiany wprowadzane będą sukcesywnie. -„Zespoły operacyjne agencji funkcjonują bardzo sprawnie i efektywnie. Nie jestem osobą z zewnątrz, pracuję z moim zespołem od lat i wierzę w talent oraz potencjał naszych pracowników. Kluczem do dobrego prowadzenia skutecznych działań marketingowych jest ścisła współpraca z klientami i wzajemne zaufanie, na które trzeba zapracować. Po pierwsze – wnikliwie wsłuchując się w potrzeby klientów, po drugie – proponując im adekwatne rozwiązania i po trzecie – skutecznie je implementując. Chciałabym w pełni wykorzystać zaangażowanie, doświadczenie i entuzjazm ludzi zatrudnionych w Optimum Media OMD, które pozwalają realizować efektywne i innowacyjne kampanie dla naszych Klientów. Dlatego wśród pierwszych kroków jakie podejmę, znajdzie się optymalizacja sił w zespołach operacyjnych oraz koordynacja ich współpracy z wyspecjalizowanymi działami funkcjonującymi w ramach Omnicom Media Group. ”

Anna Podskarbi karierę w mediach rozpoczęła w 2001 roku. Doświadczenie w planowaniu strategicznym kampanii mediowych oraz client service zdobywała w pracy dla największych reklamodawców na rynku z segmentu FMCG. Do momentu awansu zajmowała stanowisko CEE account director w Optimum Media OMD, gdzie odpowiedzialna była za koordynację działań marketingowych Johnson&Johnson i wypracowanie wspólnej strategii komunikacyjnej na 4 rynkach europejskich. Wcześniej od stycznia 2007 roku pracowała na stanowisku Group Account Director w PHD Poland, domu mediowym należącym również do Omnicom Media Group. Odpowiedzialna była za działania komunikacyjne wszystkich żywnościowych marek z portfolio firmy Unilever. Wcześniej była związana z Initiative Warszawa, gdzie również pracowała dla Unilevera.

Anna ukończyła studia na Wydziale Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego uzupełnione o kierunek marketing i strategie marketingowe w szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz CIM – Professional Postgraduate Diploma In Marketing w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego w Warszawie.