Logo

Marketing MIX

Delecta rusza z kampanią na stoki

Zimą Delecta stawia na rozgrzewającą promocję gorącej czekolady do picia w narciarskich kurortach. Dotarcie z komunikacją o produkcie do konsumentów aktywnie spędzających czas podczas ferii, to główny cel kampanii.

Od 8. lutego do końca marca br. potrwa kampania outdoorowa w 9. największych miejscowościach narciarskich w Polsce: w Tatrach, Sudetach i Beskidach. Elementy reklamy zewnętrznej pojawią się na krzesełkach na wyciągach, między innymi, w Zakopanem, Krynicy Górskiej i Karpaczu. Zaplanowano także rozmieszczenie bannerów tuż przy stokach.

Celem kampanii jest poinformowanie grupy konsumentów w wieku 15-35 lat o nowym produkcie – Prawdziwej czekoladzie do picia, w wersji klasycznej, gorzkiej oraz z miętą, w szczycie sezonu, czyli zimą.  „Z badań, jakie posiadamy wynika, że osoby, do których chcemy dotrzeć, uprawiają sporty zimowe oraz dużo czasu spędzają "w Internecie" – mówi Kamila Szlachetka, specjalista ds. komunikacji Rieber Foods Polska S.A. – Mając to na uwadze, zdecydowaliśmy działania outdoroowe poprzedzić kampanią internetową w najpopularniejszych portalach oraz na Naszej Klasie i Gadu-Gadu, która potrwa do 22 lutego br.” – dodaje Szlachetka.

Kampanii reklamowej towarzyszą degustacje gorącej czekolady w hipermarketach w największych miastach w Polsce, oraz na terenie miejscowości narciarskich. Akcja potrwa do końca marca br.