Logo

Marketing MIX

Agata Młynarska twarzą kampanii LaciBios femina

7 lutego br. podczas konferencji prasowej w Warszawie została zaprezentowana nowa odsłona pierwszego na rynku polskim doustnego probiotyku, dbającego o zdrowie intymne kobiety. Ogólnopolską kampanię reklamową wspiera Agata Młynarska, która wraz z firmą ASA rozpoczyna akcję edukacyjną i prozdrowotną.

Producent preparatu LaciBios femina, ASA Sp. z o.o., wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom kobiet, w trosce o ich zdrowie startuje z całoroczną kampanią. Kampania reklamowa LaciBios femina z udziałem Agaty Młynarskiej stanowi istotny element realizacji misji firmy, którą jest przede wszystkim edukacja prozdrowotna i dbanie o zdrowie Polaków.

Intensywną kampanię telewizyjną (TVP, TVN, Polsat), prasową (m.in. „Twój Styl”, „Zwierciadło”, „Uroda” „Pani” „Wysokie Obcasy”, „Poradnik Domowy”, „Świat Kobiety”, „Gazeta Wyborcza” – Zdrowie i Uroda, „Viva”, „Show”, „Polityka”, „Newsweek Kobieta”) oraz w Internecie (m.in. onet.pl, gazeta.pl, interia.pl, kobieta.pl, poradnikzdrowie.pl) wspierają działania public relations prowadzone przez agencję Kostrzewa PR.

Za zaplanowanie i zakup kampanii odpowiada Dom Mediowy U2Media.

Firma wierzy, że dzięki działaniom reklamowym oraz licznym akcjom edukacyjnym z udziałem m in. Agaty Młynarskiej, więcej kobiet uzyska dostęp do fachowych porad oraz do forum internetowego www.zdrowientymne.pl, na którym można podzielić się swoimi problemami, a także co najcenniejsze uzyskać fachową pomoc  specjalisty – lekarza ginekologa.