Logo

Marketing MIX

Agnieszka Radwańska w reklamie „Pij mleko! będziesz Wielki”

6 lutego w Hali Mera odbyły się zdjęcia do spotu reklamowego  kampanii „Pij mleko! będziesz Wielki”. Tegoroczną gwiazdą jest znana na całym świecie polska tenisistka – Agnieszka Radwańska. Organizatorem kampanii jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA w Polsce.

Tegoroczna kampania będzie zupełnie inna – jest przede wszystkim skierowana do młodzieży. Jest to opowieść o ambicji w realizacji swoich celów i zamierzeń – mleko ma pomóc w dążeniu do wielkości, spełnienia marzeń oraz własnych pasji. Szklanka mleka staje się symbolem ludzi z pasją.

Hasło kampanii ma sugerować, że poza siłą fizyczną i zdrowym stylem życia, picie mleka zapewni sukces życiowy oraz doda energii, która pomoże spełnić marzenia.

– Kampania „Pij mleko! Będziesz wielki” pokazuje, że pijąc mleko stajemy się zdrowsi, przez co możemy realizować swoje pasje i marzenia. Myślę, że każdy sportowiec mógłby podpisać się pod hasłem tej kampanii. Cieszę się, że w tym roku to właśnie ja mogę wziąć w niej udział – powiedziała Agnieszka Radwańska, która w niedzielę rano wróciła do Polski po występie Fed – Cup w Izraelu, specjalnie aby nakręcić spot.

Kampania „Pij mleko! będziesz Wielki” obecna jest w mediach od stycznia 2003 roku. Jej głównym założeniem jest przeciwdziałanie osteoporozie oraz  zachęcanie do zdrowego stylu życia.

Kampanię „Pij mleko! będziesz Wielki” wyróżnia także to, iż zarówno gwiazdy biorące w niej udział, jak i firmy, które pracują przy jej realizacji, nie pobierają żadnego wynagrodzenia. Nad kampanią od strony kreacji od początku jej istnienia czuwa agencja reklamowa – Communication Unlimited. Zaproszenie do udziału w realizacji VIII edycji kampanii przyjęli m.in.: reżyser Katarzyna Adamik oraz autor zdjęć Andrzej Świetlik.